Możliwe rozwiązanie problemu
Jeśli sprawdziłeś/łaś już powyższe przypadki a zastosowane rozwiązania nie przyniosły oczekiwanego rezultatu, być może twoja drukarka uległa uszkodzeni. Skorzystaj ze swoich praw gwarancyjnych i oddaj drukarkę to serwisu producenta urządzenia.
Najlepszym sposobem na sprawdzenie czy awaria dotyczy twojego urządzenia, jest próba wydruku na innym materiale eksploatacyjnym, jeśli problem się powtórzy, zgłoś się do serwisu producenta urządzenia.
Ważne!
Pamiętaj, że stosowanie naszych produktów nigdy nie narusza żadnych praw gwarancyjnych producentów urządzenia, jeśli jednak będziesz miał problem z wyegzekwowaniem tego prawa, a podejrzewasz, że użytkowanie naszego produktu mogło wpłynąć na tą awarię, zadzwoń na numer (32) 359 37 59 lub skorzystaj z zakładki formularz kontaktowy a my postaramy się ci pomóc.