Kiedy zamówić serwis

Poniżej przedstawiamy wskazówki pozwalające określić przyczyny awarii lub potrzeby klienta w sytuacji nieprawidłowego działania drukarki.

Jeśli zauważyłeś, że Twoja drukarka zachowuje się nieprawidłowo, sprawdź najczęściej spotykane usterki (więcej...) i jeśli nie zdołasz sam usunąć awarii, skontaktuj się z naszym serwisem pod numerem  (32) 359 37 59 lub skorzystaj z zakładki kontakt.





Objawy

Blade kolory lub blada czerń

  • wymagana konserwacja i czyszczenie wraz z naprawą laserscanera

Szary wydruk

  • jeśli toner został wymieniony na inny a wydruk nadal jest szary, to drukarka w zależności od konstrukcji może mieć różne uszkodzenia (uszkodzenia dewelopera, elektroniki itp)  - wymagany serwis

Brudzenie na innych nośnikach niż zwykły papier A4


  • źle skunfigurowana drukarka w ustawieniach drukowania,

Zacięcia papieru, lub papier nie p[obierany jest z podajnika


  • wymiana rolek poboru papieru, uszkodzenia toru przejścia papieru lub fusera

Drukarka pobiera więcej niż jedną kartkę jednorazowo

 

  • do wymiany separator lub rolka separująca

Brak komunikacji z drukarką

  • uszkodzony formater lub źle skonfigurowana drukarka

Drukarka nie uruchamia się


  • najprawdopodobniej uszkodzona płyta zasilania drukarki - wymagane testy w serwisie

W urządzeniach wielofunkcyjnych nie działa skaner

  • konieczna wizyta w serwisie celem zdiagnozowania - skaner do wymiany lub naprawy

Z drukarki wypadły jakieś elementy


  • w obawie przed spowodowaniem większych uszkodzeń - konieczna wizyta w serwisie

Drukarka nie wykrywa tonerów

  • Jesli wykluczymy uszkodzenie tonerów, uszkodzeniu mogły ulec styki wewnątrz drukarki lub wyłamane są elementy zamykające obieg po założeniu tonera - drukarka wymaga serwisu.